1)Англ.мова - тема "Продукти. "1 група
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 10.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
У підручнику на с.64 впр.1 розгляньте малюнок. Вгорі прочитайте слова. Складіть речення, що у кого є.
У зошиті на с.60 впр.1 доповніть питальні речення, у впр.2 напишіть, що б ви хотіли з'їсти на обід.
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
Продовжуємо працювати з підручником на с.64 впр.3.
https://www.youtube.com/watch?v=zeZrROzjJoE
Прослухайте пісню та у зошиті на с.60 впр.3 розтавте рядки по порядку за змістом.
https://natalikolosp.blogspot.com/p/l.html
2)Математика - тема "Використовуємо прийом послідовного множення і ділення ".
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
Повторимо вивчене. У підручнику на с.41 №1,2 виконайте у зошиті, № 3 зробіть усно.
Прочитайте
Закріпимо вивчене. Опрацюйте усно
Письмово розв'яжіть задачу на с.42 №8. За бажанням усно складіть обернену до неї.
3) Укр.мова - тема "Змінюємо прикметники за родами".Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 12.00. Посилання скинула у Viber.Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
4) Фізкультура - дивіться блог учителя https://yevdashozzso7.blogspot.com/
5)Літературне читання- тема "Казки зарубіжних письменників"
Пригадайте, що таке казка. Якими бувають казки?
Оберіть казку на свій розсуд, прочитайте її. Складіть письмово план до неї у зошиті.
Четвер, 3 лютого
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 10.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
Сьогодні на уроці ми пригадаємо вивчені одиниці вимірювання маси.
Повторимо вивчене на минулому уроці. Потренуйтесь(скріншот надішліть мені) https://learningapps.org/6849221
Перегляньте відео та визначте, які одиниці вимірювання там згадуються.
https://www.youtube.com/watch?v=eEz_2-ssmCU
Попрацюємо з підручником на с.39-40. Виконай усно №1,2, обчисли письмово №3,4, 7.
При вживанні незлічувальних іменників перед ними ставимо some: some bread, some cereal.
Усно виконайте вправи 3,4 на с.63 у підручнику. Письмово зробіть вправу 2 на с.58 у зошиті.
https://natalikolosp.blogspot.com/p/l.html
3)Літературне читання- тема
"С.Дерманський "Білячок"
Ми продовжуємо знайомитись із творчість сучасних письменникв.
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 12.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
5) Трудове навчання - тема "Робота з папером".
1) Укр.мова - тема "Змінюю
прикметники за родами"
Попрацюйте усно
Працюємо далі!
2) Математика - тема "Вивчаємо міри довжини: кілометр". Сьогодні ми повторимо відомі міри довжини і познайомимось з новою величиною- кілометром.
3) Інформатика - 1 група дивимось блог Полонської Алли Олександрівни https://urokinformatiku.blogspot.com/p/3_9.html
2 група дивимось блог Димитрова Олександра Володимировича
https://avinfa.blogspot.com/?m=1
4) Я досліджую світ+ читання - тема "Цікаві дерева світу"
На уроці ми познайомимось із найнезвичайнішими деревами світу.
Упізнай дерево за листком https://learningapps.org/2952604
Прочитайте цікавинки
Що вас вразило?
Які незвичайні дерева знаєте ви?
5) Я досліджую світ- тема "Яке значення в житті людини мають рослини?"
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=0Oj4Zx2jr88
Попрацюємо з підручником на с.87-88. Уважно прочитай інформацію та дай відповіді на питання після тексту.
Завдання для творчих дітей: складіть кросворд "Рослини" у зошиті(до 10 слів).
Вівторок, 1 лютого
1) Ядс+математика - тема
"Математика в природі"
Сьогодні ми дізнаємось про цікавинки у природі.
Попрацюємо усно. Обчисливши, ви дізнаєтесь назву пташки та рослини.
2) Фізкультура - дивіться блог
учителя https://yevdashozzso7.blogspot.com/
3) Математика - тема "Задачі на знаходження четвертого пропорційного".
Потренуйтесь https://learningapps.org/watch?v=pg577eh7a16
(результат надішліть мені).
4) Літературне читання - тема "Літературна казка. А.Дімаров "Для чого людині серце?"
Пригадайте, що таке літературна казка.
Попрацюємо з підручником на с.93. Прочитайте відомості про автора. Тепер прочитайте казку с.93-97.
1)
Укр.мова - тема "Змінюю прикметники за
числами".
1)
Укр.мова - тема "Змінюю прикметники за
числами".
Мої розумнички!
pasta |ˈpastə| макарони
bread |bred| хліб
cereal |ˈsɪərɪəl| каша
meat |miːt| м‘
ясо
melon |ˈmelən| диня
cucumber |ˈkjuːkʌmbə| огірок
onion |ˈʌnjən| цибуля
3)Математика - тема "Множимо і ділимо круглі числа"
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 12.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
На уроці ми будемо продовжувати вчитись множити і ділити круглі числа.
Потренуйся https://learningapps.org/10381982
Виконай усно
Обчисли в зошиті
-Скільки дій в задачі?(До кожної дії пишіть пояснення)
4) 5)Я досліджую світ - тема "Які рослини заселили водойми та їхні береги"
Перегляньте відео
Попрацйте з підручником на с.85-86. Дайте усно
відповіді на питання.
П'ятниця, 28 січня
Тепер у зошиті на с.56 у впр.2 розставте речення по порядку у відповідності
до тексту. У впр.3 позначте, яке з тверджень правдиве(T), а яке - хибне(F).2)
3)Математика - тема "Множимо і ділимо круглі числа"
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 12.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не може приєднатися до Zoom, працює так.
На уроці ми будемо продовжувати вчитись множити і ділити круглі числа.
Попрацюємо усно.
4) Фізкультура - дивіться блог учителя https://yevdashozzso7.blogspot.com/
Четвер, 27 січня
2)Англ.мова
- тема "Phonics"(працюють обидві групи).
Сьогодні
ми будемо продовжувати вивчати секрети читанння в англійській мові.
Попрацюємо з підручником на с.59 впр.1. Прочитайте слова за диктором. Вивчіть їх. У вправі 2 прочитайте вірш, бажано декілька разів.
Відео вам допоможе.
У
вправі 4 знайдіть "зайве" слово. В наступній вправі розподіліть слова у стовпчики за написанням.Тепер відпочинемо.
Попрацюємо письмово у зошиті на с.55. У вправі 1 допишіть слова.
Якщо вони однакові у стовпчиках, то напишіть поряд букву S,
якщо різні -D. У впр.2 доповніть вірш словами. У впр.3 використовуючи
малюнки вставте слова.
3)Літературне читання - тема "Гончарики з
Опішного" Н.Олійник.
- Чи відоме вам таке
слово, як династія? Де ви чули його?
Династія – кільки поколінь однієї родини, що передають від батьків до дітей свою майстерність.
Про династії яких майстрів ви дізнаєтесь, розгадавши загадку-добавлянку:
Глина в кого ожива?
Творить з нею хто дива?
В кого посуд – ніби
жар?
Ну, звичайно, це
ж….(гончар)
Попрацюємо з підручником на с.88-89. Прочитайте текст.
В оповідання ви зустріли такі незнайомі слова.
Макітра
- конусоподібний посуд, виготовлений із
випаленої глини, для сходження тіста або для перетирання маку макогоном чи
подрібнення інших харчових продуктів. Слово «макітра» походить, очевидно,
із сполучення слів «мак» і «терти».
Куманець:— керамічна фігурна посудина, що нині використовується здебільшого як прикраса.
- Зачитайте, як
виникали династії гончарів?
- Що собою уявляє
селище Опішне?
- Що в цьому селі
вважали найдорожчим скарбом?
- Прочитайте
виділене речення. Як його розумієте?
- Чим покривали
глиняний виріб?
- Чиє у творі таке
речення: Здавна Опішня здобула славу гончарного осередку?
- Як працювали
гончарі?
- Яка тема твору?
- Яка мета?
Чи хочете опинитися у
цьому музеї? Відео про музей https://www.youtube.com/watch?v=oyAWeiUiPU8
4)Я досліджую світ
- тема "Якими бувають ліси та луки". Сьогодні ми познайомимось із
такими словами як луки, бори та інші. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=lEGK_Oaxmd4
У підручнику прочитайте текст на с.84-85. Поясніть у чому полягає цінність луків та лісів.
Середа, 26 січня
1)Укр.мова - тема "Розпізнаю
прикметники"
- Сьогодні ми продовжимо знайомитись із
прикметниками.
Перегляньте відео
Попрацюємо з підручником на с.92. Знайдіть правило та
повторіть його.
Перейдіть за посиланням та розподіліть прикметники
за питаннями
Трохи відпочинемо https://www.youtube.com/watch?v=o_LlE0qLPE4
Попрацюємо письмово. Спишіть загадки, відгадайте їх та
підкресліть хвилястою лінією прикметники.
Що за жучок це – яскравий, моторний,
Спинка червона у крапочку чорну,
Сам симпатичний, хоча і маленький,
Гарний на вроду він та веселенький?
Спритний майстер у стрибках:
На деревах, по гілках.
Вся руда, пухнастий хвіст,
Рідний дім для неї – ліс.
Попрацюємо письмово з підручником на с.93 впр.7. Доповніть розповідь прикметниками з довідки та підкресліть їх. Працюємо далі!
2) Математика -
тема "Трицифрові числа.Досліджуємо задачі".
Повторимо трицифрові
числа. Попрацюємо усно.
Назви числа, які
більші за 569, але менші від 580; більші за 891, але менші від 912; менші від
500, але більші за 487.
Потренуйся для себе https://learningapps.org/16815907
3) Інформатика - 1
група дивимось блог Полонської Алли Олександрівни https://urokinformatiku.blogspot.com/p/3_9.html
2 група дивимось
блог Димитрова Олександра Володимировича
https://avinfa.blogspot.com/?m=1
4) Я досліджую світ+ читання - тема "Квіти". Сьогодні ми прочитаємо історію про троянду.
Дайте усно відповіді на питання після тексту.
Як ви думаєте, чи це культурна рослина? Чому?
Розгадайте кросворд. Зробіть скріншот відповідей та надішліть мені.
https://www.liveworksheets.com/nr1771577zl
5) Я доліджую світ- тема "Як середовище існування впливає на рослини"
На уроці ми дізнаємось, як навколишнє середовище впливає на існування рослин.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=yLDFcDsWWYk
Що нового дізналися?
Попрацюйте з підручником на с.83-84. Уважно прочитайте та дайте відповіді на питання.
Середа, 29 вересня
2) Фізкультура - дивимось блог учителя Євдаша Микити Леонідовича
https://yevdashozzso7.blogspot.com/p/3_15.html
3)Інформатика - 1 група дивимось блог Полонської Алли Олександрівни
https://urokinformatiku.blogspot.com/p/3_9.html
Інформатика - 2 група дивимось блог Димитрова Олександра Володимировича
4)Математика - тема "Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць"
5) Я досліджую світ - тема "Чому природа - це невіддільна частина навколишнього світу?"
Вівторок, 28 вересня
4) Ядс+математика - тема "Природа навколо нас. Незнайомі квітки"
Перегляньте відео про найдивніші квіти у світі
https://www.youtube.com/watch?v=UPSPE7olJq4Яка з них вас найбільше вразила?
Понеділок, 27 вересня
2) Англійська мова - тема "Вивчаємо граматику."
Англійська мова - 2 група, дивимось блог учителя Колосовської Наталі Петрівни
https://natalikolosp.blogspot.com/p/l.html
3)Математика - тема "Задачі на різницеве порівняння"
4) Фізкультура - дивимось блог учителя Євдаша Микити Леонідовича
https://yevdashozzso7.blogspot.com/p/3_15.html
Попрацюємо з підручником на с. 23. Виконайте усно впр.1-4. Попрацюємо письмово на с.24. Виконайте у зошиті впр.5,6,9. У рамочці прочитайте значення слів.
2)Математика - тема "Розв'язуємо задачі, перевіряємо арифметичні дії додавання і віднімання".
3) Англійська мова - тема "Skills time".(1 група). Сьогодні ми перевіримо ваші навички читання.
У зошиті виконайте впр.2 на с.12 письмово. Напишіть, до якого малюнку що відноситься.
Англійська мова - 2 група, дивимось блог учителя Колосовської Наталі Петрівни
https://natalikolosp.blogspot.com/p/l.html
Середа, 22 вересня
2) Фізкультура - дивимось блог учителя Євдаша Микити Леонідовича
https://yevdashozzso7.blogspot.com/p/3_15.html
3)Інформатика - 1 група дивимось блог Полонської Алли Олександрівни
https://urokinformatiku.blogspot.com/p/3_9.html
Інформатика - 2 група дивимось блог Димитрова Олександра Володимировича
4)Математика - тема "Задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника."
Вівторок, 21 вересня
Любі діти!
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 12.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не має змоги приєднатися, працює так:
3) Читання - тема "Без слова немає мови"
Понеділок, 20 вересня
Любі діти!
Чекаю вас сьогодні на платформі Zoom о 10.00. Посилання скинула у Viber.
Хто не має змоги приєднатися, працює так:
1) Українська мова - тема "Шукаю слова у словнику за алфавітом"
-Сьогодні ми дізнаємось які бувають словники, для чого вони потрібні, а також будемо тренуватись знаходити слова за алфавітом. Потренуйтесь https://elpom.com.ua/sortable/alfavit-ovochi/
Попрацюємо усно з підручником на с.21 впр.1. Розгляньте обкладинки та порівняйте їх. Прочитайте пояснення слів.
Перегляньте відео про орфографічний словник В чому відмінність?
Попрацюємо письмово впр.3, 4 на с.22. Для цього вам знадобиться орфографічний словник друкований або онлайн, можна завантажити з інтернету.
Домашнє завдання: впр.7 на с.22 письмово, впр.5,6 усно
2) Англійська мова - тема "Фонікси".(1 група)
Англійська мова - 2 група, дивимось блог учителя Колосовської Наталі Петрівни
https://natalikolosp.blogspot.com/p/l.html
1) Англ.мова - продовжуємо тему "Where are you from?"(Звідки ти?)
Попрацюємо з підручником на с.10 впр.1. Подивіться на малюнки та назвіть скільки років їй або йому та звідки вони.У зошиті на с.10 впр.1 допишіть назви країн, у впр.2 складіть речення про себе та про своїх друзів.Трохи відпочинемо і поспіваємо https://www.youtube.com/watch?v=Us0a1NYerYUПопрацюємо з підручником на с.10 впр.1. Подивіться на малюнки та назвіть скільки років їй або йому та звідки вони.
У зошиті на с.10 впр.1 допишіть назви країн, у впр.2 складіть речення про себе та про своїх друзів.
У зошиті на с.10 виконайте впр.3-заповніть пропуски.
2) Математика - тема "Прийом округлення". Сьогодні ми будемо додавати та віднімати числа, використовуючи прийом округлення.
Потренуйтесь спочатку https://learningapps.org/13944261
Послухайте пояснення та пригадайте вивчене у 2класі.
https://www.youtube.com/watch?v=Rbb3kQr4Yag
У підручнику усно виконайте завдання 2,3 на с.20.
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Закріпимо наші знання. Письмово обчисліть №4 на с.21 та №5.
Усно виконайте №6. Пригадайте як знайти невідомий доданок, зменшуване та від'ємник.
3) Українська мова - тема "Використовуємо алфавіт". На уроці ми повторимо абетку.
Проспівайте абетку https://www.youtube.com/watch?v=PFPLar9UqEM
Розгляньте вправу 1 на с.19. Дайте усно відповіді на запитання з вправи.
Письмово виконайте вправи 3,5 на с.20, використовуючи правило. Зробіть перерву https://www.youtube.com/watch?v=UaVxb8JQowI
Домашнє завдання: потренуйтесь https://learningapps.org/13366408 (результат надішліть мені).
4) Читання - урок позакласного читання "Легенда"Чому лелека живе коло людей"
Прочитайте легенду http://kazkar.info/ua/chomu_leleka_give_kolo_lyudey/
5) Мистецтво- тема "Живопис"
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=15g4z6SJb8k
Дайте відповіді на запитання
-Що таке пейзаж?
-Що таке натюрморт?
-З якою новою технікою малювання ви познайомились?
Створіть свій шедевр та надішліть мені фото своєї роботи.
Четвер, 16 вересня
З городу зібрали 7 мішків моркви по 9 кг у кожному та 3 мішки буряків по 8 кг у кожному. Скільки всього овочів зібрали?
П'ятниця, 7 травня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Well done". Правила вживання слів some(декілька) та any(будь-який, жодний).
Чекаю вас на платформі Zoom о 10.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте слова-винятки у множині https://learningapps.org/15163882
На уроці ми навчимося правильно вживати слова some(декілька) та any(будь-який, жодний). Це дуже просто. Слово some вживаємо у стверджувальних розповідних реченнях, наприклад There are some bananas on the plate. Слово any ми використовуємо у заперечних( там є частка not) або питальних реченнях, наприклад There aren't any bananas on the plate. Are there any bananas on the plate?
Попрацюємо з підручником усно на с.109 впр.2. Розгляньте малюнки та речення під ними, впр.3 вставте необхідні слова. Письмово виконайте впр.1,2 на с.109(вставте потрібні слова). Будьте уважними!( Be attentive!)
Прочитайте цікаві факти про тварин Червоної книги України
https://www.volynnews.com/messages/15-tvaryn-ukrayiny-iakykh-my-mozhemo-bilshe-ne-zustrity-v-pryrodi-foto/
Що вас найбільше вразило?
Яка тварина сподобалась? Чому?
3) Математика - тема "Зменшення числа в кілька разів"
Обчисли усно
4) Мистецтво - тема "Просто казка"
Сьогодні тема нашого уроку "Казки".
Які казки ви знаєте?
Чим відрізняється літературна казка від народної?
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=DOmeSp-tg9U
Назвіть казку, уривок якої виконаний у театрі у відео?
Поспівайте пісню про пана Коцького(є у відео).
Середа, 5 травня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему"Well done"(Добре зроблено). Вивчаємо множину іменників. Слова винятки.
Давайте пригадаємо, як утворюються іменники у множині https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8&t=0s
Але існують випадки, коли це правило не діє. Перегляньте відео та постарайтесь запам'ятати ці слова-винятки https://www.youtube.com/watch?v=76sR1NRvgSs
Попрацюємо з підручником на с.108 впр.1. Прочитайте слова за диктором та вивчіть їх. Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=r_njX3U-FkU
У вправі 2 прочитайте діалог(за бажанням).
Попрацюємо в зошиті письмово на с.108 впр.1(підпишіть малюнки), впр.2(дайте відповіді на питання, дивлячись на малюнок; не забувайте, що для множини речення буде починатись так There are ..., для однини There is...).
Середа, 5 травня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему"Well done"(Добре зроблено). Вивчаємо множину іменників. Слова винятки.
Давайте пригадаємо, як утворюються іменники у множині https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8&t=0s
Але існують випадки, коли це правило не діє. Перегляньте відео та постарайтесь запам'ятати ці слова-винятки https://www.youtube.com/watch?v=76sR1NRvgSs
Попрацюємо з підручником на с.108 впр.1. Прочитайте слова за диктором та вивчіть їх. Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=r_njX3U-FkU
У вправі 2 прочитайте діалог(за бажанням).
Попрацюємо в зошиті письмово на с.108 впр.1(підпишіть малюнки), впр.2(дайте відповіді на питання, дивлячись на малюнок; не забувайте, що для множини речення буде починатись так There are ..., для однини There is...).
2) Українська мова - тема "Текст-опис"
На уроці ми дізнаємося що таке текст-опис. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=LKSLhEEUUQE
Пригадайте, що таке речення, з чого складається текст, які типи текстів ви знаєте.
Відпочиньте
Запам'ятайте, що таке текст-опис(вивчіть правило на с.101 у підручнику). Виконайте письмово вправи, які вказані у відео.
3) Літературне читання - тема "Позакласне читання. Твір Олени Кукуєвицької "Казка про пінгвіна, який хотів літати"
Ми попрацюємо з казкою, але не звичайною, а повчальною.
Прочитайте першу частину
П'ятниця, 30 квітня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми закінчуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom о 15.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Працюємо усно в підручнику на с.107 впра.3. Прочитайте речення, визначте сполучні слова and(перекладаємо як і) та or(перекладаємо як або).
Працюємо письмово в зошиті на с.107 впр.1(вставте в речення and чи or. Підказка: and пишемо у позитивних реченнях, or вживаємо у негативних реченнях(є частка not)).
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=UPeXNPR8fyQ
У вправі 2 на с.107 обведіть слова, які означають як ти почувався(або почувалась) протягом другого класу; підкресліть слова, які означають поведінку твоїх друзів протягом другого класу. За бажанням виконайте вправу 3(доповніть речення, напишіть про себе та про друзів, намалюйте себе та друга).
П'ятниця, 30 квітня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми закінчуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom о 10.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Працюємо усно в підручнику на с.107 впра.3. Прочитайте речення, визначте сполучні слова and(перекладаємо як і) та or(перекладаємо як або).
Працюємо письмово в зошиті на с.107 впр.1(вставте в речення and чи or. Підказка: and пишемо у позитивних реченнях, or вживаємо у негативних реченнях(є частка not)).
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=UPeXNPR8fyQ
У вправі 2 на с.107 обведіть слова, які означають як ти почувався(або почувалась) протягом другого класу; підкресліть слова, які означають поведінку твоїх друзів протягом другого класу. За бажанням виконайте вправу 3(доповніть речення, напишіть про себе та про друзів, намалюйте себе та друга).
2) Я досліджую світ - тема "Небезпечні знахідки". Ви дізнаєтесь, що робити, коли ви знайшлі підозрілі речі.
Попрацюємо з підручником на с.119. Уважно прочитайте інформацію.
Перегляньте невеличкі відео
https://drive.google.com/drive/folders/11SsWaOMWPEbKahAgVdpcYjDao3rOA45t
Чому вони вас навчили?
3) Математика - тема "Ділене, дільник, частка".
Чекаю вас на платформі Zoom о 10.40. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Попрацюємо усно на с.203 №6 у підручнику. Вставте необхідні числа, щоб рівності вийшли вірними. Внизу є довідничок. Прочитайте інформацію в ньому. Вивчіть назви компонентів.
Продовжуємо далі. У підручнику на с.204 №7 усно назвіть компоненти дій.
Потренуйтесь для себе https://learningapps.org/view9491342
Відпочиньте
Працюємо письмово на с.204 завдання 8. Складіть вирази, щоб дізнатись відповідь.
Вивчіть напам'ять таблицю ділення на 3 у підручнику на с.203.
4)Фізкультура - дивимось завдання на блозі вчителя http://lyanatovt.blogspot.com/p/2.html.
Четвер, 29 квітня
1) Я досліджую світ - тема "Туристична
Україна".
Продовжуємо
досліджувати нашу Батьківщину. Попрацюємо з підручником на с.118. Уважно
прочитайте текст. Що ви запам'ятали? Які правила поведінки в місцях пам'яті ви
тепер знаєте? Як ви думаєте, чому їх треба дотримуватись?
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA
Завдання
за бажанням(усно): прочитайте казку або перегляньте мультфільм про Микиту
Кожум'яку. Чи вважаєте ви його героєм? Доведіть свою думку.
2) Математика - тема "Дія ділення". Продовжуємо досліджувати дію ділення.
Перегляньте відео та виконайте за ним завдання.
Запишіть математичний диктант.Письмово виконайте наступні завдання. Зробіть з кожної дії множення по 2 дії ділення(використовуйте числа тільки з прикладу).
Зразок:
3•5=15 15:3=5 15:5=3
2•3=6
2•5=10
3•4=12
Розв'яжіть письмово задачу.
Задача
18 кг борошна розсипали в пакети, по 3 кг у кожний пакет. Скільки вийшло пакетів?
Середа, 28 квітня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії). Тренуємось читати.
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте як буква "е" змінює слово
Середа, 28 квітня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії). Тренуємось читати.
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте як буква "е" змінює слово
5)Фізкультура - дивимось завдання на блозі вчителя http://lyanatovt.blogspot.com/p/2.html.
Вівторок, 27 квітня
На уроці ми здійснимо віртуальну подорож неймовірними місцями нашої
Батьківщини.
Попрацюйте з підручником на с.116-117. Уважно прочитайте інформацію.
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=D1oUKSmtFdw&t=50s
Перегляньте відео
Попрацюйте
за відео
1) Складіть усно сенкан(у відео ви знайдете пояснення та приклад).
2) Дослідіть структуру тектсу.
3) Запам'ятайте, що таке розповідь.
4)
Прочитайте складений текст-розповідь.
5)
Складіть власний текст -розповідь на будь-яку тему.
6) Перевірте написане.
3) Математика- тема "Ознайомлення з дією ділення". Сьогдні ми дізнаємося, що таке дія ділення.
Перегляньте пояснення, що означає дія ділення https://www.youtube.com/watch?v=-aiz_npbdvo
Вивчіть правило про компоненти нової дії на с.198.
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=tG6Tv_lzB6Q
Виконайте усно №2,4 на с.199. Пригадайте назви компонентів при виконання різних дій https://learningapps.org/view9491342(зробіть фото результата та надішліть мені).
4) Літературне читання - тема "Робота з дитячою книжкою"
Ми будемо читати казку К.Дячук "Дарунок весни"
Потренуємось читати склади якомога швидше
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=VzkEuyBAQqM
Складіть письмово план до казки(можна записати у зошит з української мови).
5) Мистецтво- тема "Інсталяція"
Що це таке? З чим воно пов'язано? Навіщо? Все це ви дізнаєтесь на уроці мистецтва. Перегляньте відео https://uroky.com.ua/rozpovid-pro-instaljaciju/
Чи сподобався вам цей вид мистецтва? Чому?
Понеділок, 26 квітня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії). Читаємо фонікси.
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Працюємо з підручником на с.105 впр.1. Послухайте та повторіть за диктором. Зверніть увагу на те, що у відкритому і закритому складах одна і та сама буква може читатися по-різному, якщо в кінці слова знаходиться буква "е".
Відео до уроку
У зошиті на с.105 впр.1 підпиши малюнки. У підручнику на с.105 впр.2 прочитай вірш, у зошиті на с.105 впр.2 допиши слова, використовуючи попередню вправу.
Відпочиньте
Понеділок, 26 квітня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії). Читаємо фонікси.
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Працюємо з підручником на с.105 впр.1. Послухайте та повторіть за диктором. Зверніть увагу на те, що у відкритому і закритому складах одна і та сама буква може читатися по-різному, якщо в кінці слова знаходиться буква "е".
Відео до уроку
У зошиті на с.105 впр.1 підпиши малюнки. У підручнику на с.105 впр.2 прочитай вірш, у зошиті на с.105 впр.2 допиши слова, використовуючи попередню вправу.
Відпочиньте
Продовжуємо працювати усно з підручником на с.105 впр.3(виокремити довгі і короткі звуки), впр.4(послухай відео і визнач правильне слово).
https://www.youtube.com/watch?v=z7lvcyE87UM
Яка з казок вам найбільше сподобалась? Чому вона навчає?
П'ятниця, 23 квітня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте вивчені раніше прикметники https://learningapps.org/display?v=p51rdj3a501
(фото виконаної вправи обов'язково надішліть мені)
У підручнику с.104 впр.1 прочитай слова за диктором та вивчи їх напам'ять. У вправі 2 послухай пісню, проспівай її та спробуй зрозуміти про що вона, малюнки допоможуть. Відео до уроку
П'ятниця, 23 квітня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте вивчені раніше прикметники https://learningapps.org/display?v=p51rdj3a501
(фото виконаної вправи обов'язково надішліть мені)
У підручнику с.104 впр.1 прочитай слова за диктором та вивчи їх напам'ять. У вправі 2 послухай пісню, проспівай її та спробуй зрозуміти про що вона, малюнки допоможуть. Відео до уроку
Четвер, 22 квітня
Середа, 21 квітня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Вивчаємо минулий час в англійській мові(Past Simple). Допоміжні слова am, is(однина) в минулому часі змінюється на was; are(множина) на were. Це означає, що дія відбулася- був, були, було, була. Якщо хочемо щось заперечити, то додаємо частку not - wasn't, weren't.
Прослухайте пісню, яка допоможе вам це запам'ятати
https://www.youtube.com/watch?v=KAsacxmPh1Q
Працюємо з підручником усно на с.103 впр.2(прочитати та перекласти), впр.3(обрати необхідне). У зошиті виконайте письмово на с.103 впр.1(складіть речення), впр.2(вставте необхідні слова). Будьте уважні: was, wasn't вживаємо для однини, were, weren't для множини.
Середа, 21 квітня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми продовжуємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Вивчаємо минулий час в англійській мові(Past Simple). Допоміжні слова am, is(однина) в минулому часі змінюється на was; are(множина) на were. Це означає, що дія відбулася- був, були, було, була. Якщо хочемо щось заперечити, то додаємо частку not - wasn't, weren't.
Прослухайте пісню, яка допоможе вам це запам'ятати
https://www.youtube.com/watch?v=KAsacxmPh1Q
Працюємо з підручником усно на с.103 впр.2(прочитати та перекласти), впр.3(обрати необхідне). У зошиті виконайте письмово на с.103 впр.1(складіть речення), впр.2(вставте необхідні слова). Будьте уважні: was, wasn't вживаємо для однини, were, weren't для множини.
2) Математика- тема "Дослідження таблиці множення числа 5"
Чекаю вас на платформі Zoom о 12.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Попрацюйте усно з підручником на с.194. Обчисліть №1, 3,4.
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g
Виконайте письмово №2.
Розгляньте таблицю множенння на с.195 №5. Поспівайте її https://www.youtube.com/watch?v=StjRclXFFbs та вивчіть.
Перегляньте презентацію та визначте, що ви запам'ятали.
Виконайте письмово вправу 247 на с.97. Правила вивчіть напам'ять, це необхідно знати.
4) Літературне читання - тема Г. К.Андерсен "Принцеса на горошині"
Ви дізнаєтеся хто такий Г.К.Андерсен та прочитаєте одну з його найвідоміших казок.
Попрацюйте з відео https://www.youtube.com/watch?v=jTRHAOCoCrc
5)Фізкультура - дивимось завдання на блозі вчителя http://lyanatovt.blogspot.com/p/2.html.
Вівторок, 20 квітня
1)Я досліджую світ - тема "Океанія". Сьогодні ми дослідимо
мешканців Океанії.
Подивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=29r-h9L9--w
Попрацюйте
з підручником на с.106-107. Уважно прочитайте інформацію та усно дайте
відповіді, які є після тексту.
2) Українська мова - тема "Деформований тект". Ми будемо працювати з деформованим(неправильно складеним) текстом.
Пригадайте, що таке текст, яка його будова.Попрацюємо усно. Перегляньте відео як з деформованого тексту можна зробити цікаве оповідання
Виконайте письмово завдання на малюнку. Доберіть заголовок.3) Математика - тема "Закріплення таблиці множення числа 4".
Усно визнач, яких чисел не вистачає
Потренуйтесь https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7824109
Виконай письмово математичний диктант
Попрацюємо з підручником письмово на с.193 №6, 7.
Завдання для найкмітливіших. Подумай, яка тут відповідь.
Понеділок, 19 квітня 2-А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Повторимо прикметники-антоніми(прикметники, протилежні за значенням)
Попрацюємо з підручником на с.102 впр.1. Прочитай слова та вивчи їх напам'ять. У зошиті виконай письмово вправу 1 на с.102(виокрем слова). Прочитай діалог у підручнику на с.102 або повторюй за диктором. У зошиті на с.102 впр.2 доповни речення.
Відео до нової теми
Понеділок, 19 квітня 2-Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему"Look at the photos"(Подивись на фотографії).
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Повторимо прикметники-антоніми(прикметники, протилежні за значенням)
Попрацюємо з підручником на с.102 впр.1. Прочитай слова та вивчи їх напам'ять. У зошиті виконай письмово вправу 1 на с.102(виокрем слова). Прочитай діалог у підручнику на с.102 або повторюй за диктором. У зошиті на с.102 впр.2 доповни речення.
Відео до нової теми
П'ятниця, 16 квітня 2А
Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми закріплюємо наші знання теми "Look at the all animals".
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Працюємо у підручнику на с.101 впр.1. Використовуючи відео https://www.youtube.com/watch?v=i91G3U3N3Uk(знаходиться в самому кінці) необхідно розставити малюнки по порядку.
Виконай письмово у зошиті впр.1 с.101(розділити велике речення на 2 маленькі речення), впр.2(обвести назви тварин, яких ти можеш побачити на фермі).
Виконай завдання онлайн. У вправі1 поєднай назву тварини та прикметник, який їй підходить, у вправі 2 обери потрібне словосполучення. Фото виконаної роботи обов'язково надішліть мені.
П'ятниця, 16 квітня 2Б
1)Англ.мова -Любі діти!Сьогодні ми закріплюємо наші знання теми "Look at the all animals".
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Працюємо у підручнику на с.101 впр.1. Використовуючи відео https://www.youtube.com/watch?v=i91G3U3N3Uk(знаходиться в самому кінці) необхідно розставити малюнки по порядку.
Виконай письмово у зошиті впр.1 с.101(розділити велике речення на 2 маленькі речення), впр.2(обвести назви тварин, яких ти можеш побачити на фермі).
Виконай завдання онлайн. У вправі1 поєднай назву тварини та прикметник, який їй підходить, у вправі 2 обери потрібне словосполучення. Фото виконаної роботи обов'язково надішліть мені.
2)Я досліджую світ - Мої розумники та розумнички! Сьогодні ми продовжуємо досліджувати Австралію.
Попрацюємо з підручником на с. 104. Прочитай уважно інформацію. Дай усно відповіді напитання після тексту. Переглянь відео
Попрацюємо з підручником на с.192. Виконайте письмово приклади 6 і задачу 7.
Завдання для найкмітливіших. Відповідь запиши у зошит і надішли мені.
4)Фізкультура - дивимось завдання на блозі вчителя http://lyanatovt.blogspot.com/p/2.html.
1)Я досліджую світ - Мої розумники та розумнички! Сьогодні ми продовжуємо досліджувати Австралію.
Попрацюємо з підручником на с. 100-101. Прочитай уважно інформацію. Дай усно відповіді напитання після текстів. Визнач, де активний, а де пасивний відпочинок https://learningapps.org/watch?v=p2d2bb5ut01
2) Математика - тема "Дослідження таблиці множення числа 4" Опрацюйте відео усно
Англ.мова -Любі діти!Продовжуємо вивчати тему "Look at the all animals".Сьогодні ми будемо читати про тварин, які живуть на фермі.
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пограйте https://wordwall.net/ru/resource/3676004/farm-animals(не забувайте результат надіслати мені, зробивши фото)
Працюємо у зошиті на с.100 впр.1. Прочитайте уважно текст. Про що в ньому йдеться мова? Використовуючи попередній текст у вправі 2 обведіть відповіді на питання.
Тепер можна відпочити https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w
Чекаю ваших робіт!
1)Англ.мова -Любі діти!Продовжуємо вивчати тему "Look at the all animals".Сьогодні ми будемо читати про тварин, які живуть на фермі.
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пограйте https://wordwall.net/ru/resource/3676004/farm-animals(не забувайте результат надіслати мені, зробивши фото)
Працюємо у зошиті на с.100 впр.1. Прочитайте уважно текст. Про що в ньому йдеться мова? Використовуючи попередній текст у вправі 2 обведіть відповіді на питання.
Тепер можна відпочити https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w
Чекаю ваших робіт!
1)Я досліджую світ - Мої розумники та розумнички! Сьогодні ми продовжуємо
досліджувати Австралію.
Попрацюйте з підручником на с. 98-99. Прочитайте про герб австраліїї. Що
він
Англ.мова -Любі діти!Продовжуємо вивчати тему "Look at the all animals".Сьогодні ми будемо читати фонікси.
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=cIHBD8DP-ug
Тут ви побачили, що буквосполучення ее читаємо [І:].
Попрацюйте з підручником на с.99 впр.1(прочитайте слова за диктором)
Відео до уроку
У зошиті виконай письмово на с.99 впр.1(складіть слова із букв).
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk&t=6s
У підручнику прочитайте вірш за диктором на с.99 вправа 2. У зошиті виконайте письмово вправи 2(доповніть вірш), 3(обведіть слова з ее та підкресліть слова з е)? 4(випишіть слова у стовпчики з попередньої вправи).
1)Англ.мова -Любі діти!Продовжуємо вивчати тему "Look at the all animals".Сьогодні ми будемо читати фонікси.
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=cIHBD8DP-ug
Тут ви побачили, що буквосполучення ее читаємо [І:].
Попрацюйте з підручником на с.99 впр.1(прочитайте слова за диктором)
Відео до уроку
У зошиті виконай письмово на с.99 впр.1(складіть слова із букв).
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk&t=6s
2)Українська мова - Діагностична робота з теми "Речення".
Сьогодні ми перевіримо на скільки добре ви вивчили цю тему.
Виконайте
письмово вправи в зошиті.
Записуйте
так:
12 квітня
Діагностична робота
Варіант(виконуєте 1 або 2, за
бажанням)
https://drive.google.com/file/d/1RmfWDxyzmIQ02-1G_s-l3AAkEOqwRG2E/view
Будьте уважними! Пишіть охайно та красиво! Перевірте написане!
3) Математика - тема "Закріплення таблиці множення числа 3."
На
уроці ми закріпимо знання з вивченої таблиці множення числа 3"
Потренуйтесь https://learningapps.org/3000680
У підручнику усно виконайте завдання на с.188 №5 та №8.
Відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Письмово виконайте задачу 6 та завдання 7 на с.188.
4) Літературне читання - продовжуємо вивчення української народної казки "Івасик-Телесик".
А ось який мультфільм є за цією казкою. Пропоную преглянути його https://www.youtube.com/watch?v=MCIewxo6o6c
Виконайте тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6534819(до 19 квітня).
5)Фізкультура - дивимось завдання на блозі вчителя http://lyanatovt.blogspot.com/p/2.html.
Англ.мова -Любі діти!Продовжуємо вивчати тему "Look at the all
animals".Сьогодні ми будемо порівнювати тварин за їхніми вміннями.
Чекаю вас на платформі Zoom о 13.00. Посилання скинула у
Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте назви тварин, зігравши у гру https://wordwall.net/play/1725/622/12979
Попрацюйте з підручником на с.98 впр.1(вивчити слова), впр.2(прослухай
пісню про звуки тварин). Відео до уроку
У зошиті виконай письмово на с.98 впр.1(виокрем слова).
Щоб виконати наступну вправу, пригадай як утворюється прикметник вищого
ступеня (підказка: до прикметника необхідно додати er)
Наприклад
1)Англ.мова -Любі діти!Продовжуємо вивчати тему "Look at the all animals".Сьогодні ми будемо порівнювати тварин за їхніми вміннями.
Чекаю вас на платформі Zoom об 11.00. Посилання скинула у Viber. Хто не має змоги приєднатися, працює так:
Пригадайте назви тварин, зігравши у гру https://wordwall.net/play/1725/622/12979
Попрацюйте з підручником на с.98 впр.1(вивчити слова), впр.2(прослухай пісню про звуки тварин). Відео до уроку
У зошиті виконай письмово на с.98 впр.1(виокрем слова).
Щоб виконати наступну вправу, пригадай як утворюється прикметник вищого ступеня (підказка: до прикметника необхідно додати er).Наприклад
Дякую за роботу!
1)Я досліджую світ - починаємо ще один навчальний
день з гарним настроєм. Тема "Тварини Австралії".
Попрацюємо з
підручником на с.92-93. Прочитайте уважно інформацію.
Подивіться відео та дізнайтеся як розмовляють тварини
https://drive.google.com/drive/folders/1ChgTr9Dw_05wrwXNY0fm288bVw3quf0H
Дізнайтеся, чому кенгуру стрибають
https://drive.google.com/drive/folders/1ChgTr9Dw_05wrwXNY0fm288bVw3quf0H
Тепер закріпимо ваші знання. Дайте відповіді на
питання після тексту.
2) Літературне читання - тема "Українська народна казка "Івасик-Телесик"
Ми
продовжуємо знайомство із українською народною
казкою "Івасик-Телесик".
Перевіримо,
чи уважно ви читали казку.
-Назвіть
головних героїв.
-З
чого були зроблені весельце та човен?
-До
кого і чому звернулась змія по допомогу?
Тепер
відпочиньте https://www.youtube.com/watch?v=hxdw6TnoG58
А зараз дочитайте казку https://dialogimam.com/skazki-ivasik-telesik
Скажіть, як хлопчик врятувався?
Дякую
за роботу!
3) Математика - тема "Збільшення числа у кілька разів".
Сьогодні ми продовжуємо вчитись збільшувати числа у декілька разів.
Попрацюємо усно у підручнику на с.184 №2. Обчисліть скільки "ріжов" у 9 тролейбусів.(Відповідь: 18 "ріжок")
На с.185 №3 розв'яжи числові ланцюжки.(Відповіді: 20, 100).
- Що означає збільшити число у декілька разів?
- Як називають компоненти при множенні?
Попрацюємо письмово у зошиті на с.186. Виконайте задачу №8 та завдання №9.
Бажаю успіхів!
4) Мистецтво - тема "Подорож до далеких країн. К.Сен-Санс "Кенгуру", Акваріум".
Сьогодні ми познайомимось із музичними творами Каміля Сен-Санса. Прослухайте музичну п'єсу "Кенгуру".
Прослухайте музичний твір "Аквріум".
Попрацюйте з презентацією
Дайте відповіді на питання.
Діти, сподіваюсь вам сподобалась казка. На на ступному уроці ми продовжимо її читати.
У підручнику на с.125 ви знайдете план (пункт 8). Прочитайте його та перекажіть за ним казку.
5) Мистецтво -тема "Архітектура"
Дайте відповіді на питання.
Що таке архітектура?
З чого будують споруди?
Які складові будинка?
Тепер відпочиньте
https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=17s
Практична робота. Намалюйте свій казковий будиночок.
Проявіть свою фантазію! Чекаю ваші роботи!
3. Математика - тема "Додавання виду 37+8"
Сьогодні ми навчимося додавати двоцифрові числа з переходом через розряд.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=_IWFAWRJAA8
Попрацюйе з підучником на с.138 №2. Спочатку подивіться зразки обчислень. Після пояснення обчисліть письмово приклади.
Розв'яжіть задачу письмово №3(1) на с.138.Прочитайте задачу. Про що задача? Що відомо? Що треба знайти? Чи можемо одразу дати відповідь? Чому?
Складіть коротку умову та розв'яжіть задачу.
3. Математика - тема "Віднімання виду 50-24"
4.Мистецтво - тема "Фотографії"
Середа, 20 січня 2-А
Середа, 20 січня 2-Б
2. Укр.мова - тема "Повторюємо відомості про дієслово"
3. Математика - тема "Віднімання виду 50-24"
- Вівторок, 19 січня
2. Укр.мова - тема "Добір дієслів для висловлення власних думок".
3. Математика - тема "Віднімання виду 40-3".
4. Літ.читаня - тема "Продовження дослідження української народної казки "Пан Коцький"
Сьогодні ми продовжуємо досліджувати українську народну казку "Пан Коцький".
Потренуємо свій язичок для покращення своєї дикції https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU&t=2s
5.Мистецтво -
тема "Сніговички"
На уроці ми будемо
досліджувати сніговичків, адже 18 січня - всесвітній день сніговиків.
Подивіться презентацію
"Цікаві факти про сніговиків". Що ви найбільше запам'ятали?
Перегляньте відео та
намалюйте свого сніговичка або родину сніговиків.
https://www.youtube.com/watch?v=CgE7IZTRPOc
Чекаю ваших робіт!
5.Мистецтво -
тема "Сніговички"
На уроці ми будемо
досліджувати сніговичків, адже 18 січня - всесвітній день сніговиків.
Подивіться презентацію
"Цікаві факти про сніговиків". Що ви найбільше запам'ятали?
Перегляньте відео та
намалюйте свого сніговичка або родину сніговиків.
https://www.youtube.com/watch?v=CgE7IZTRPOc
Чекаю ваших робіт!
Розпочався другий тиждень дистанційного навчання.
Бажаю всім успіху!
Понеділок, 18 січня 2-А
Англ.мова - продовжуємо вивчати тему "Час".
Діти, на уроці ми повторимо як запитувати час англ.мовою та попрацюємо із фоніксами.
Запрошую вас на урок в Zoom. Всі посилання у Viber.
Якщо немає змоги приєднатися, працюємо так:
Повторимо як задавати питання "Котра година зараз?" та як необхідно відповідати.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=Y0Bq3qwl5m0
Попрацюємо з підручником на с.61 впр.1 повторіть за диктором. У зошиті виконайте письмово на с.61 впр.1(обведіть зайве), впр.2(допишіть слова).
Повертаємось до підручника на с.61 впр.2 прослухайте у відео вірш, прочитайте за диктором.
У зошиті на с.61 впр.3 доповніть вірш.
За бажанням! У підручнику на с.61 виконайте усно впр.3, 4.
Понеділок, 18 січня 2-Б
1. Укр.мова - тема "Дієслова, близькі за значенням"
-Щоб слова були влучними, а мова — барвистою, сьогодні ми
будемо вчитися добирати необхідні за змістом слова: близькі за значенням. Будемо працювати зі словами, які пишуться по – різному,
але вони близькі за значенням, навчимося їх використовувати у своєму мовленні. Пригадайте, що таке дієслово? Як називають слова, бизькі за значенням?
Ми вирушаємо в уявну подорож, куди саме ви дізнаєтесь, прочитавши оповідання.
Порівняйте їх значення. Визначте усно - вони протилежні чи близькі за значенням. (Слова – близькі за значенням (синоніми).
- Молодці, ви справилися з завданням. Всі посвячення у парках Діснея, починаються з фрази«Усім, хто завітав до цього щасливого місця — Ласкаво просимо! Діснейленд — це ваша країна."
Подивіться на текст, до виділених дієслів доберіть усно синоніми з тексту.
Перевірте себе: придумав – вигадав, живуть – мешкають, розмовляти – говорити.
- Білосніжка потребує нашої допомоги. Їй потрібно знайти близькі за значенням дієслова, якими вона зможе розповісти про гномів. Запишіть ці слова парами.
Склади усно розповідь до кожного малюнка з тесту.
3. Математика - тема "Віднімання виду 40-3, 40-7"
Сьогодні ми з вами навчимося віднімати одноцифрове число від круглого.
Перегляньте відео та поясніть усно як віднімати 40-5, 60-3.
https://www.youtube.com/watch?v=E9MKSUAzUVM
Попрацюйте з підручником на с.134 №3 (письмово виконай обчислення), №5(письмово розв'яжи задачу).
4. Англ.мова - продовжуємо вивчати тему "Час".
Діти, на уроці ми повторимо як запитувати час англ.мовою та попрацюємо із фоніксами.
Запрошую вас на урок в Zoom. Всі посилання у Viber.
Якщо немає змоги приєднатися, працюємо так:
Повторимо як задавати питання "Котра година зараз?" та як необхідно відповідати.
Попрацюємо усно у підручнику на с.126 №1,3,4.
Немає коментарів:
Дописати коментар